Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

wtorek, 8 maja 2012

Przekładane wafle - wspomnienie dzieciństwa

Godzina 23 a mnie naszło na coś słodkiego... poszperałam po szafkach i postanowiłam zrobić przekładane wafle jakie pamiętam z dzieciństwa :)
Składniki:
wafle - mini, najlepiej okrągłe
krem do zrobienia w 5 minut z papierka - smak dowolny
mleko i margaryna do kremu
nutella
marmolada albo dżem - smak dowolny ( u mnie truskawkowy)
masło orzechowe

Wafelki smarujemy jeden po drugim: masłem orzechowym, nutellą, dżemem i kremem. Przyklejamy do siebie i gotowe. Czynność powtarzamy aż do wytracenia produktów.
Wafle

1 komentarz:

  1. Też jadałam takie jak byłam dzieckiem:) pamiętam takie duże wafle i duuużo dżemu! ależ to było pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń