Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

czwartek, 15 sierpnia 2013

Macarone - pomidore ;)


W prostocie siła! Włosi wiedzą, że wystarczą 3 dobre składniki żeby potrawa była pyszna. Najistotniejsze jest tylko, żeby mieć dobrej jakości produkty jak np. pomidory - malinówki prosto z krzaczka! :)

Składniki na 3 porcje:

4 duże pomidory (u mnie malinówki)
2 ząbki czosnku
1 cebula
oliwa z oliwek

2 łyżki tartego parmezanu
świeża bazylia 
sól i pieprz
ulubiony makaron. u mnie szpinakowy


Pomidory parzymy i obieramy ze skórki, następnie kroimy w kostkę. Czosnek drobno siekamy, cebulę kroimy w kostkę. Na rozgrzanej oliwie podsmażamy cebulę
i czosnek, następnie dodajemy pomidory
i dusimy aż pomidory się rozpadną. Doprawiamy solą i pieprzem. Podajemy
z makaronem, posypujemy tartym parmezanem i dekorujemy bazylią. Niebo
w gębie!

11 komentarzy:

  1. Pomidory z własnego ogródka to zasadniczy składnik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, teraz na śniadania, obiady i kolacje jem tylko pomidorki :D

      Usuń
  2. Pycha:) też jestem uzależniona od makaronu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe fajnie, bo ja jestem uzależniona od pomidorów :)

      Usuń
  3. Proste dania najsmaczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt proste, ale jakie apetyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nie trzeba kombinować by smacznie zjeść :)

      Usuń
  5. U Ciebie jak zwykle,smacznie i kolorowo.Lubię tutaj zaglądać.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię do Ciebie zaglądać, jesteś dla mnie wzorem do naśladowania :)

      Usuń
  6. Czuję zapach sosu na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń