Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

wtorek, 31 lipca 2012

Dietetyczne spaghetti z włoszczyzną

Dietetyczne bo sos jest bez mięsa, mąki i bez śmietany :) 

Składniki:
4 ząbki czosnku
1 duża cebula
2 marchewki
1 mały seler
2 puszki pomidorów
suszone oregano
sól, pieprz
Ponadto: makaron (u mnie tagliatelle) 

Marchewkę i seler ścieramy na tarce o dużych oczkach. W tym czasie na oliwie podsmażamy cebulę pokrojoną w kostkę oraz pokrojony czosnek. Następnie dodajemy marchewkę i seler oraz puszki z pomidorami. Wszystko ze sobą dusimy około 20 minut, aż warzywa będą dobre. doprawiamy ziołami, sola i pieprzem. Podajemy z makaronem.


Dietetyczne spaghetti z włoszczyzną

5 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka wygląda jak klasyczne spaghetti, nawet warzywa przypominają mięso ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, to ja spaghetti wolę z mięsem. ale w okresie letnim trzeba dbać o linię ;)

      Usuń
  2. Anonimowy3/24/2013

    A na ile porcji jest to spaghetti? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, teraz dopiero odczytałam wiadomość cała czteroosobowa rodzina się naje. to zależy ile ugotujemy makaronu :)

      Usuń
  3. Anonimowy3/28/2013

    Wspaniały przepis! Dziś ugotowałam i na prawdę smaczne ;) w sam raz dla mnie, bo akurat jestem na małej diecie ;) może dam tylko malutki minus za lekką kwaskowość, ale to pewnie przez sok, który był w pomidorach :) mimo to serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń