Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

piątek, 3 sierpnia 2012

Podrasowana grillowana kukurydza

Nie przepadam za kukurydzą, ale dzieciaki moich koleżanek tak. Postanowiłam troszkę kukurydzę "podrasować" :)

Składniki:
2 kukurydze
plaster masła
1 ząbek czosnku
zioła przyprawowe: suszone pomidory z czosnkiem i bazylią
natka pietruszki
łyżeczka cukru
do gotowania
sól morska do posypania kukurydzy

Kolby kukurydzy gotujemy we wrzątku z dodatkiem łyżeczki cukru aż do miękkości. Następnie kukurydzę nacieramy ząbkiem czosnku i masłem, i grillujemy na rożnie albo patelni grillowej. Ugrillowaną kukurydzę posypujemy z każdej strony posiekaną natką pietruszki i przyprawą z suszonych pomidorów oraz solą morską. Gotowe do zajadania się :)

Grillowana kukurydza

4 komentarze:

  1. A ja uwielbiam kukurydzę pod każdą postacią. Twoja wariacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie grilluję, więc nie mam okazji zjadać takiej kukurydzy, ale wygląda bardzo smacznie :) Pamiętam gotowane kolby kukurydzy z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czosnkiem? ciekawe :) Uwielbiam grillowaną kukurydzę! Pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. kukurydzę jadłam jedynie gotowaną... zapewne wiele tracę ;<

    OdpowiedzUsuń