Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

niedziela, 10 kwietnia 2016

Recenzja "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" J. Drzazgi i G. Wieruszewskiej


Stoję przed decyzją wybrania tytułu autorskiej książki z przepisami i dietą. Biorę do ręki książkę J. Drzazgi i G. Wieruszewskiej "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" i ukłuło mnie nagle w sercu... To zazdrość! Jak ja bardzo utożsamiam się z tym tytułem i w ogóle jej piękną i pyszną zawartością!

Publikacja  "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" autorstwa Joanny Drzazgi, z fotografiami Gosi Wieruszewskiej. Fajna  okładka, wnętrze jeszcze bardziej zachwyca.
Otwieram książkę i mam przed sobą 28 propozycji – czyli zestawów składających się z przystawek, dań głównych i pysznych deserów. Czyli po prostu 28 gotowych pomysłów na przyjęcia. Łącznie ponad 100 przepisów. Wśród tych propozycji są także propozycje bez mięsa.
Przepisy interesujące ale i przystępne dla każdej kieszeni. Fajne infografiki, piękne fotografie, czytelny układ stron to plusy tej publikacji.
Przepisy wzbogacone o podstawowe informacje dotyczące przygotowania mięsa, ryb, owoców morza i warzyw ubrane w ciekawe i proste infografiki tylko przyciągają wzrok!
Każde przyjęcie będzie można bezstresowo zaplanować i oddać się przyjemnym spotkaniom z bliskimi.
"Pysznie dla rodziny i przyjaciół" to książka obowiązkowa dla każdego blogera kulinarnego, gospodyni doświadczonej jak i tej początkującej.

Mój ulubiony przepis? To Sałatka z bobu na ciepło. Nie mogę się doczekać lata i bobu z mojego ogrodu.


Zaproś przyjaciół, otwórz książkę, wybierz przepis, ugotuj a potem ciesz się smakami i wpaniałym humorem!

Gorąco poleca STOWARZYSZENIE OPOLSKA BLOGOSFERA KULINARNA !




1 komentarz:

  1. Tytuł do mnie przemawia. Okładka w miarę fajna. Przy czym fotografia przedstawiająca sztućce nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń