Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

Jest jeden rodzaj sztuki,który wszyscy trawią bez sprzeciwu: sztuka kulinarna.

wtorek, 17 kwietnia 2012

Owocowo - serowy zawrót głowy :)

Tęsknie za latem dlatego postanowiłam zrobić ten przepis :)

Składniki:

50 dag tłustego sera twarogowego
25 dag owoców świeżych albo mrożonych (ja wybrałam owoce leśne, mrożone)
2 galaretki truskawkowe albo malinowe
1,5 szklanki kremówki
cukier waniliowy
1/2 szklanki cukru
sok i skórka otarta z małej cytryny
30 dag biszkoptów (aby pokryło całą tortownicę)


Galaretki rozpuścić w gorącej wodzie (wziąć o połowę mniej wody, niż podano w przepisie), ostudzić, wymieszać z sokiem i skórką cytryny. Ser zemleć, utrzeć z cukrem, cukrem waniliowym, i szklanką kremówki na jednolitą masę.Owoce zmiksować, połączyć z masą serową, dodać ostudzone galaretki, dokładnie wymieszać. Tortownicę wyłożyć biszkoptami, przykryć masą, wstawić do lodówki na całą noc. Ja wierzch deseru polałam truskawkowym dżemem i przyozdobiłam bita śmietaną i wafelkiem.
Owocowy sernik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz